Стъпки в процеса
- 1 Стъпка
Регистрация на представляващия
Регистрация в сайта може да направи всеки представляващ юридическото лице. Препоръчително е при регистрацията да се попълни същия имейл адрес и телефон използвани при регистрацията в Евротръст.
За да направите заявка, трябва да влезете в сайта с избраните имейл адрес и код (динамична парола), която ще получите на SMS. Необходимо е да попълните всички задължителни полета и да я изпратите. Ако не отговаряте на условията на БАКБ ще бъдете информирани. При одобрение на заявката, тя ще бъде обработена до 5 работни дни. Банката ще изпрати искане за идентификация на физическите лица, представляващи дружеството, чрез удостоверителна услуга към мобилното приложение на Евротръст.
- 2 Стъпка
Верификация при БАКБ
Банката ще валидира Вашата заявка за коректно попълнени данни. При нужда от корекции на заявката, Банката ще изпрати инструкции на посочения имейл до представляващия, подал заявката.
При одобрена заявка, Банката ще изпрати до всички представляващи, документи, които трябва да бъдат подписани с КЕП през мобилното приложение на Евротръст, до 23:59 часа в деня, в който са получени. Всички документи към БАКБ се подписват напълно безплатно с квалифициран електронен подпис (КЕП) от издател Евротръст.
- 3 Стъпка
Подписване на документите с КЕП и регистрация
След подписването на документите от всички представляващи, Банката ще регистрира юридическото лице като клиент и ще открие заявените разплащателни сметки. Тя ще уведоми по имейл представляващия, подал заявката. Представляващият юридическото лице, подал заявката ще получи от Банката документ „Информация за наличие на сметка“ на посочения в заявката имейл адрес. Този документ съдържа IBAN на откритите в Банката сметки на юридическото лице.
В 15-дневен срок юридическото лице трябва да захрани поне една от откритите разплащателни сметки в Банката, чрез превод от своя сметка (препоръчва се да бъде посочената в заявката) в друга банка в България.